Back on track..

Va på sjukt dåligt humör när jag kom hem från jobbet igår.. Va en riktigt körig kväll, jobbade över ganska länge men va ändå inte klar med hälften av de grejerna jag brukar fixa på kvällen.. Hu, kom hem å va super svidig och trött som attan.. Drömde mardrömmar om Rica Hotel hela natten och om hur stressad jag va.. Börjar man bli arbetsskadad då man inte ens slipper ifrån jobbet när man sover?? Skulle verkligen ge mycket för nån veckas semester nu (gärna på ett varmt ställe)..

Känner mig dock tusen gånger bättre idag.. Den afrikanska dansen jag va på va sjukt kul och jobbigt och gick verkligen ifrån gymmet med ett leende på läpparna.. Blev lite lätt lunch och sen 1h promenad.. Precis vad jag behövde för att rensa huvudet lite.. Lagade middag tills Christofer kom hem, blev korv stroganoff och ris..

Ska ta det lugnt nu och njuta av mina sista lediga timmar sen väntas det jobb igen imorrn och hela helgen..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu