En kväll på jobbet!

Va min tur att ta kvällspasset igår.. Såg inte direkt fram emot det då de senaste gångerna jag jobbat hat det varit så sjukt mycket att göra.. Men tack gode gud igår va det rätt så lugnt om inte till och med helt lagom mycket att göra.. Jag behövde inte stressa men hade lite små fix hela kvällen så tiden som annars brukar gå så sakta bara sprang iväg.. Ibland är mitt jobb helt okej faktiskt även om jag mest gnäller..

 

Någon som vill ha örtmarinerad fläskfilé med rödvinsås och potatiskaka?? Se vilken mäster kock jag är..haha..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu