God morgon gott folk!

Hur inleder man en torsdag på bästa sätt?? Jag vet ett sätt som man inte vill inleda den på iaf.. Vakande 8.30 av att det lät som att väggen skulle kollapsa nu har det börjat borra vid vårat fönster.. Det e bra att det händer saker men kan de inte fundera på att jobba lite senare på dagen typ efter 12 iaf.. Bara ett förslag..

En sak jag gillar med att vara ledig torsdagar är att jag kan gå på ett av mina favoritpass nu vid 11.30 nämligen afrikanskdans=) Vi hörs lite senare nu e dax att byta om och sen dra till gymmet..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu