Halloj..

Är det nån mer än jag som längtar efter helg?? Bara fredag kvar nu gott folk sen ledighet=) Blir nog mysmiddag hemma på fredag och om jag har tur kanske det går att överatala Christofer att få se lite Let´s Dance oxå *blink blink* Får se vad resten av helgen har att erbjuda, inplanerat att kolla innebandy och träffa Linda sen e du ju alla hjärtans dag oxå..

Ligger hemma och väntar på att mitt pass på gymmet ska börja.. Tänkte köra Body Combat kl 20, lite väl sent men det får gå.. Börjar känna mig lite trött bara och vet inte vad jag ska hitta på för att få upp energin igen..När jag kommer hem blir det bums i säng..

Ha en trevlig kväll alla!!

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu