Lite sådär faktiskt..

Första grejen som är värt att kritisera idag är ju faktiskt den totalt onödiga snön som envisades med att komma.. Det andra jag har att gnälla på är att jag mår illa.. Vill verkligen inte bli sjuk och av alla sjukdomar så vill jag abolut inte ha nån sorts kräksjuka.. Ligger nerbäddad på soffan och tycker synd om mig själv.. Ska snart krypa i säng och be en liten bön om att jag känner mig bättre imorrn för då e det jobb som gäller..

Förutom det jag nämde ovan så har det varit en ganska bra dag.. Va rätt så lagom mycket att göra på jobbet, skönt en fredag.. För att kompensera mig själv för att det snöar och jag tydligen måste frysa ett tag till så blev det lite shopping efter jobbet det värmer ju själen iaf=)

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu