Några dagar i mitt liv..

Har varit sådär dålig på att uppdatera nu igen.. Helgen bara flög förbi även om jag hann med en massa.. Blev lite fix här hemma, massa mys, god mat, ordentligt med sömn och även lite träning..

Alla hjärtans dag är inget vi firar i detta hushåll men blev iaf en mysig söndags brunch här hemma, pannkakor, smoohties, varm choklad mm.. Va så mätt sen så att jag hamnade i totalt matkoma..haha.. Fick med mig Christofer en sväng till Ikea så nu har vi ett sängbord (äntligen), lägger upp en bild imorrn.. Sen va vi ju tillbaka till vardagen igen jobba, äta, träna, sova.. Ska jobba kvällspasset imorrn 14-23, oj vad jag inte ser fram emot det (det enda som e bra är sovmorgonen jag ska ha)..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu