Grattis Lina..

Min vän Lina fylllde år i söndags och det firades med drinkar och trevligt umgänge på Imperiet.. Måste erkänna att jag inte va på direkt partyhumör efter nyår och sen jobbat frukost 2 dagar men är ju alltid trevligt att träffa lite folk, blev dock en tidig hemfärd.. Skönt att vakna pigg dagen efter.. Blev en å annan bild under kväll ska lägga upp favoriterna så ni får se.. Och snälla, vissa e faktiskt på skämt, jag lovar vi e snygga och fantastiska egentligen;)


 Födelsedagsbarnet till vänster=)

 
 
 

Tycker att jag nästan börjar komma i kapp nu med de inläggen jag missat över julen.. Eller är det nåt ni saknar?? Idag är jag ju ledig så har all tid i världen att skriva inlägg här..
Är snöstorm ute men ändå funderar jag på en promenad, är det typ det dummaste jag gjort på länge?? Får visa sig när jag kommer tillbaka (om jag kommer tillbaka,hehe)..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu