Händer inte så mycket..

Lång jobb dag men ganska så lugn, kunde till och med gå 20 min tidigare än jag skulle=) Händer inte ofta.. Blev dubbelpass på gymmet först core sen Body Combat, får se hur mycket träningsvärk jag får den här gången, sist jag körde Body combat hade jag ont i 4 dagar.. Helt sjukt.. 

Har sen bara legat här hemma i soffan och kollat Idrottsgalan.. Är själv hemma då Christofer fick biljett till galan från jobbet å kunde se allt live.. Jag e rätt så avis måste jag säga.. Blir en kortis idag då detta e allt som hänt.. Jag har så många spännande dagar i mitt liv, särskilt såhär års..hehe.. Har iaf äntligen lagt upp lite bilder från höst och vinter på FB, så när ni blivit tillräckligt uttråkade här så kan ni ju surfa vidare dit och kolla..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu