Lite tråkigt..

Är verkligen jätte dåligt på TV ikväll, jobbar kväll i morrn så klockan ringer inte så där ohyggligt tidigt som den gjort de senaste 2 dagarna.. Tänkte att de va en bra idé att försöka va vaken längre än till kl.22 och umgås lite med min pojkvän men just nu har vi faktiskt rätt tråkigt båda två.. Som sagt e det riktigt dålig TV och vi har inte direkt något annat som kan underhålla oss här hemma..  Vad gör man lixom?? Börjar bli rätt trött oxå men vill inte gå och lägga mig ännu...

Jobbet idag gick bra inte allt för mycket att göra.. Har en ny kille som jag skulle lära upp i restaurangen, skönt att ha nån att köra med hehehe.. Nej jag skojar bara, va jätte snäll men skönt att ha en extra som kan hjälpa till, hade faktiskt rätt mycket gäster idag.. Va en lång dag 6-16 så ska bli skönt att få sova imorrn och sen jobba bara 8 timmar.. Har varit på gymmet en sväng, hade hoppats på att få sällskap av Johanna men hon svek mig=( Får släpa med henne en annan dag.. Imorrn ska jag oxå träna håller tummarna för ett roligt lunchpass lite mer motiverande än att bara gå dit och jogga och gymma.. Har ännu träningsvärk sen i måndags men vill verkligen att den ska ha gått över till imorrn.. Hur många dagar ska man behöva ha träningsvärk efter ett Body Combat pass egentligen???

Börjar tappa fantasi till vad jag ska skriva här, har ju inte gjort något spännnade eller intressant idag, inga bilder att lägga upp.. Känner lite att om inlägget blir längre kommer jag bara ta upp er dyrbara tid på massa strunt och det vill jag ju inte.. Får nog säga tack och god natt och avrunda här, tror det kan bli rätt lagom..

Ha det gott!

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu