Så äntligen va det fredag=)

Vet att jag har tjatat på om den kommande helgen och hur skönt det ska bli och va ledig.. Nu är det äntligen fredag och jag ligger nerbäddad i soffan, käkar lite choklad och ska nog göra så lite som möjligt .. Sååå sköönntt!!!! Vad har alla ni andra för er?? Har svårt att tro att alla är lika tråkiga som jag...hehe.. Har inget som helst sug att gå ut när det e vinter, jag går i ide lixom och vaknar när våren kommer, då orkar jag med fart och fläkt igen..

Xoxo Marika


Kommentarer
Postat av: mikaela

väldigt skönt me helg fast inte riktigt samma sak när man måste stiga upp kl 7 o till stan för pingis "/

2010-01-15 @ 21:08:30
URL: http://thatmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu