Torsdag!

Är torsdag idag vilket betyder att jag bara måste jobba 2 dagar till innan min lediga helg.. Ska kolla om Christofer vill kolla bio med mig sen blir det nog även lite innebandy på lördag.. Har inga andra planer, så skönt=)

Ska snart iväg på ett pass afrikansk dans skönt att röra sig lite innan jobbet och afrikanskt e riktigt roligt.. Hoppas få en ganska så lugn dag på jobbet känner inte för att en massa stress utan står gärna och läser en tidning eller kollar nätet..hehe.. Snälla chefer läs inte detta..=/ Jag lovar att jobba oxå är väl bäst att tilllägga..

Balkongbygget verkar ha kommit igång bra lägenheten på andra sidan har redan fått sin dörr och de under verkar va på G.. Hoppas det snart är vår tur, vill ha min balkong färdig innan våren börjar värma oss igen..



Måste byta om nu och börja bege mig till gymmet.. Ha en bra dag!!

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu