Vem sköter inte sitt jobb?

Va en lång dag igår först kurs på Rica Talk i Älvsjö HACCP och Livsmedelshantering (lika intressant som det låter).. 4 timmar tog kursen.. Sen va det direkt till jobbet för att va där till kl 22.. Hade saker att göra hela tiden, mat i caféet, roomservice och en 2-rätters middag för 6 personer i restaurangen.. Gick ändå bra då inte allt kom samtidigt.. Va klar med allt till 22.10 och skulle bara gå rundan och kolla att allt va släckt och låst.. Kom upp i vinterträdgården och upptäcker att de som jobbat lunchen helt glömt bort att göra iordning där, kaffemaskinen va på, det stod massa disk framme, inget va påfyllt eller undanplockat, inte kul när man skyndat sig för att bli klar i hyfsad tid och upptäcker att det e massa jobb kvar, tar iaf 20 min att göra iordning allt (då va jag slarvig och gjorde bara det absolut nödvändiga) Blir trött på när folk inte sköter sitt jobb (särskilt när det går ut över mig..hehe).. Va hemma 23.10 igår..  Är iaf ledig idag så ligger här på soffan och latar mig så mycket jag bara kan..

Slut på gnället.. Är sol ute idag så ska snart ta en promenad, behöver lite upppiggande ljusenergi=) Känner på mig att det e riktigt kallt bara men det får man väl ta..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu