En dag i hälsans tecken..

Har varit en riktigt skön ledig dag gick upp redan kl 8 för att jag hade en del ärenden att fixa.. Blev promenad in till city, lite nödvändig shopping sen promenad hem.. Lite lunch här i soffan sen kunde jag bara inte sitta inne i detta fina väder så blev 1h promenad till, känner att jag verkligen sänkt mina krav på vad som e fint väder då jag tyckte att de va riktigt varm och skönt idag med +1 grad.. Skinnjackan har varit på hela dagen, så skönt att slippa vinterjackan som varit ett måste denna vinter om man inte skulle förfrysa.. Har även hunnit med 1,5h på gymmet zumba express och jogging på löpbandet blev det..

Inspirerad av solen och längtan till sommaren styrde mina matinköp idag, blev sparris, haloumiost, tomat och sallad.. Stekte sparris och haloumi i grillpannan och blandade sallad och tomater med min hemgjorda pesto.. Saknades bara ett kallt glas rosévin=) 



Imorrn ska det jobbas igen mitt favoritpass (not) 6-16.. Lång dag och sen nästan direkt till träning.. NU ska jag duscha så jag e klar att krypa ner i soffan och kolla Desperate Houswives=)

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu