Man ställer väl upp..

Har varit riktigt mycket på jobbet idag.. Hade en förbokad lunch på 140 pers plus 50 konferanslunch och sen en fullbokad restaurang.. Är ju lite smått kaos hela dagen då men på nåt sett löser sig det alltid..

Skulle va ledig imorrn men stackars Szandra e sjuk så lovade att jag skulle hoppa in och jobba en stund, dock kortast möjliga pass 10-14, tror att vi har ännu mer att göra imorrn, ska bli spännande och se hur det går.. Just nu ångrar jag mig lite, hade ju varit riktigt skönt att bara va hemma.. Men man får väl ställa upp för laget..hehe..

Annars har det nog varit en vanlig dag för min del.. Inbrott i Christofers bil inatt, jävla idioter måste jag säga.. De fick med sig GPS, solglasögon och Christofers innebandyväska.. Skulle nästan vilja se deras min när de öppnar den och hittar en genomsvettig målvaktsutrustning (som inte doftar rosor direkt).. Så himla onödigt, varför kan folk inte låta bli andras grejer??

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu