Så fint det blev..

Fick med mig Christofer en sväng till Åhléns där jag spanat in en matta och ett duschdraperi.. Det fick åka med hem sen=) Blev jättebra..

 

Mattan va till köket där våran nymålade pall bor.. Målade ju även en annan pall förra helgen den har oxå fått en egen plats i våran lägenhet.. 

 

Lilla syster M- Vad tycker du om den gamla pallen även kallad sängbord innan vi köpte nytt?? Kanske va snyggare med alla färgfläckar?? Hoppas du inte blev allt för besviken att jag målat den, vet att du gillade den så mycket;) Hoppas du har ett härligt sportlov..

Blev ju även nya kuddar  för nån dag sen passade på att ta en bild på dem med när kameran ändå va framme..

 

Ha en trevlig lördagkväll.. Läste på FB förut och insåg att jag va typ den enda som inte skulle på fest ikväll så antar att ingen kommer läsa detta förrän imorrn så kanske ska passa på att önska en trevlig  bakissöndag;)

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha.. tack för att du tänker på mej. den blev jätte fin, lite frächare nu kanske.

har ett bre sport lov, synd bara att det snart e slut. hur e det i stockholm<3

2010-03-07 @ 13:58:03
URL: http://thatmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu