Skål för fredag=)

Blev ett glas med rödvin här hemma i soffan.. Hade ju lite planer på att kanske käka Tapas men blev hämtmat från Där med Pasta istället.. Tvingat Christofer att kolla Let´s dance med mig men som utbyte fick jag tyvärr ge honom hela makten över TV när de dansat klart vilket resulterade i TV-spel.. Inte direkt underhållande att titta på när nån springer runt och leker krig och skjuter hej vilt;) Ska väl iofs snart gå och lägga mig så jag e utvilad när klockan ringer imorrn 05.50 och då spelare det ju ingen roll vad han väljer att se på..

Ja men annars har väl dagen varit bra hade ett sånt där härligt 6-16 pass men eftersom både frukost och lunch va rätt så lugna så kändes det okej ändå.. Blev till och med en promenad hem.. Härligt när man kan känna sig pigg hela dagen.. Det goda humöret höjdes ännu mer av att alla gäster vi fick i restaurangen va så himla trevliga och glada.. Det är nåt visst med fredagar, folk verkar lixom andas ut lite och kan slappna av när ännu en vecka har gått och man har en hel ledig helg framför sig..

Nu är jag ju en av dem som jobbar helg men jag ska absolut inte klaga.. Måste däremot börja röra mig  mot sängen..

Natti natti..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu