Spaweekend på Färna Herrgård

Lovade ju att jag skulle fixa lite bilder från helgen så här kommer det..

Först är det 2 bilder på själva herrgården.. Jättefin va den..

 
Vi började lördagen med lite bad i bubbelpool..









Riktigt skön start som följdes upp av en helkroppsmassage och häng vid poolen..

 

Va tebuffe på eftermiddagen med scones och massa goda kakor och andra desserter.. Himla smarrigt och en liten paus från spaet..

 



Blev ett snabbbesök på rummet för att vila lite.. För att sedan besöka spaet igen..



På kvällen stod en 3-rätters middag på schemat i spegelsalen.. Va kanon bra mat.. Förätt Gös, varmrätt oxfile med rotfruktspuré, dessert pannacotta med hjortron och sen självklart lite gott vin till det..

 

 

 

Efter maten gick vi en trappa upp till Jernbaren, blev lite kaffe på maten och Christofer tog en öl..

 

Blev ganska tidigt i säng för vi va trött men hade en super dag..

Söndag gick vi upp och käkade frukostbuffé kl 9, packade ihop våra grejer och passade på att ta nån timme till i spaet innan det va dax att checka ut och bege sig tillbaka till Sthlm.. Va inte alls sugen på att åka hem.. Har varit så skönt att bara bli ompysslad och ta det lugnt..

Ja då har jag delat med mig av min helg, hoppas ni haft det lika härligt som jag, var i Sverige ni nu befinner er..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: mikaela

gud vad mysigt.

fin din blogg har blivit, du får gärna fixa min lite med <3

2010-03-14 @ 21:30:22
URL: http://thatmic.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ååh ni verkar ju ha haft det superhärligt!:)

2010-03-15 @ 14:25:41
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu