Tiden går fort..

Oj vilken vecka det varit, jobba 7 dagar i rad är inget att rekommendera.. Som ni säkert märkt så har jag inte ens hunnit uppdatera här i helgen.. Känns som att jag bara varít hemma för att sova.. Idag har jag iaf varit ledig.. Solen sken så blev en riktigt långpromenad med Madde runt Djurgården.. Avslutade turen med en kaffe.. Riktigt härlig dag.. Har varit hemma en stund nu och ska snart dra iväg på kvällens träningspass Body Combat.. Känner mig otroligt aktiv idag=)

Kommer komma mer om helgen senare.. Va tex och kollade innebandy igår, Hammarbys första kvalmatch..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu