Var tog solen vägen??

Va ju strålande solsken när jag begav mig ut på promenad, så himla ljust å fint och det värmde till och med lite i ansiktet=) Men på vägen hem började de blåsa, solen gömde sig bakom molnen och nu har det börjat snöa igen.. Hallå!!! Sluta upp med det genast, jag vill ha vår nu...

Händer grejer här inne hos oss oxå.. Nu e snart insidan klar och balkongen kommer snart va på plats..

 

Bitarna börjar falla på plats här hemma.. Snart (bara 1år efter köpet) ska vi nog va klara med allt renoverande=) Varför tar allt så lång tid att få klart, man blir så bekväm när man väl flyttat in och bara skjuter upp de sista som ska fixas..

Nu ska jag till jobbet, ha en härlig eftermiddag och kväll!!

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu