08/10

Fredag e ju lika med fredagsmys här i familjen Orleifson/Marquart (ingen av oss som orkar göra nåt efter en veckas jobb..latmaskar e vad vi är) och varför ändra på ett vinnade koncept så vi kör väl ikväll med..

Känns ändå som jag hunnit med en hel del idag, jobbat 8h, kikat lite på stan (sur för jag hittade inte vad jag skulle ha) städat här hemma,tränat 1h, varit på systemet och nu sitter jag här nyduschad framför dator och väntar på att min kille ska komma hem så vi kan fixa lite käk..

Skrev ju att jag va trött igår och det va inte en överdrift gick och la mig i sängen kl 21 och 5 min senare sov jag som en stock.. va till och med nästan pigg när klockan ringde i morse för jag sovit 8h.. Va nog välbehövligt med sömn och jag har kännt mig pigg och glad hela dagen..

Trevlig helg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu