Beige/Brun/Svart

Sitter och kollar på Project Runway och önskar jag kunde sy.. Det finns så mycket kläder att köpa men det e inte lätt att hitta de plagg man verkligen vill ha, sen brukar ju inte passformen va den bästa alltid, särskilt eftersom jag e ganska lång har tröjor och byxor en tendens att bli lite för korta.. Har dock insett att mitt tålamod e alldeles för dåligt och det tar alltid för lång tid, vill jag ha en klänning vill jag ju ha den klar direkt inte börja med att mäta och klippa mönster för att sedan kämpa x antal timmar vid maskinen.. Min mamma är duktig hon brukar få sy till mig=)

Här kommer en dagens och färgskalan är då beige/brun/svart:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu