Härliga fredag!

För er som är lediga hela helgen ja! Själv är det jobb,jobb,jobb som gäller.. Har kvällspasset idag och imorrn sen frukost söndag.. Man kan ju inte göra nåt annat då, hinner ju inte ens med fredagsmyset med min kille =(  Känner mig väldigt missnöjd med denna schemaläggning just nu.. Det enda (om man måste va lite positiv) som är bra är att jag kommer ha sovmorgon 3 dagar i rad..

Fick roliga nyheter igår att mamma,pappa och Mikaela kommer upp och firar min födelsedag nästa helg, ska bli jätte kul att träffa dem.. Vet ju egentligen inte om jag vill fira min födelsedag tycker inte 25 är värt det..haha..  Men om de kommer hit så kan jag nog tänka om lite..

Ska dra å träna nu innan jobbet så man har fått nåt klokt gjort.. Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Vill också med! Men Så är det när man inte har pengar och någon behöver vakta hunden..



Kram på dig!

2010-10-16 @ 10:52:41
URL: http://popcornback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu