Idag vill jag bara ta det lugnt..

Hade tänkt att det här skulle bli en vanlig dag med jobb 10h och sen nån timme på gymmet men ibland måste man få ta det lite lugnt oxå.. Såg till att fixa en tid hos Johanna på salongen för att fixa håret efter jobbet (istället för träning), skönt att bli lite ompysslad och fin blev man ju=) Va hemma till 19 och tog ett beslut att denna kväll ska spenderas framför tvn är trött och har haft ont i magen idag med så tror att detta kan va bra för mig..Mysbyxorna är på och tisdagskvällen bjuder på massa roliga programm att kolla på, just nu är det I Form med Anna Anka, säga vad man vill om henne men träning och hälsa där vet hon vad hon pratar om.. Innan va det Biggest Loser och snart börjar Desperate Housewives, bara serier jag gillar=)

Nu ska jag bar ligga här och mysa, kanske ska passa på att lägga en ansiktsmask när jag ändå håller på med att  pyssla om mig själv..

Önskelista:

Behöver en ny mobil då min börjar bli gammal och trött.. Självklart faller jag för grupptrycket och vill ha en iphone 4




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att det är fina bilder :)

Japp, längtar :)

kram

2010-10-20 @ 17:13:56
Postat av: Anonym

Desperate housewives är så bra. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-20 @ 20:50:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu