Lagfest!! Vi är oslagbara..

Ja det va ju i helgen som den efterlängatde lagfesten ägde rum 12 galna tjejer och herr coach i bästa gorilladräkt kan det bli så mycket bätter=) Kan säga såhär: Jag är jämförd med Olof Mellberg i vårt lag, tror att vi håller ungefär samma klass och har ett likande spelsätt enligt coach.. Kvällens höjdpunkt (för mina åskådare): Jag ramlade platt på mage när jag skulle ta hunden på en kort promenad (katja va hundvakt) lånade ett par stora kängor med hakor högst upp till snörena, lekte lite snygg när jag gick där med min lilla hund och sen gick de helt åt skogen, hakorna fastnade i varandra och jag stupade..haha.. Lyckades som tur va ta emot mig med händerna så inte en skråma på strumpbyxor eller klänning.. Kan meddela att det skrattades rejält och det bjuder jag på!







 

Efter alldeles för mycket vin bar det av till Berns där vi fixat gästlista för alla.. Lite stort där bara så alla splittrades vi (Jag,Carro,Marika och Johanna) hamnade längst ner och passade på att fira med lite champagne och bilder..

 



Lyckades även få Emelie och Ida att fastna på några bilder! 








Carro och Marika drog till White Room och jag och Johanna avslutade kvällen med fyllemat på Max.. Va faktiskt hemma innan kl 3=) Tyvärr så hade det ju blivit lite väl mycket av det goda så söndagen va ingen skön dag..haha.. Eller jag mådde väl okej förutom huvudvärk och otroligt seg.. Det va värt det!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu