Lördag 2/10

Redan inne på oktober märker jag.. Undrar om det betyder att jag måste ta tag i planering kring 25 års kalas?? Vet inte ens om jag vill ha nåt, mina allra bäster vänner bor ju inte här å de e ju dem jag verkligen vill fira med om det ska firas.. Får fundera lite hur jag ska göra har ju iaf 18 dagar på mig..

Har jobbat hela förmiddagen, håller på att lära upp en ny kille, väldigt trött i huvudet nu efter alla tusen frågor och mina försök till att vara pedagogisk..haha.. Stackarn hoppas han inte tycker att jag e värsta bitchen, kan bli lite kort i tonen å snäsig när folk inte riktigt lyssnar på det jag säger och går igenom och sen måste fråga typ om samma sak 3 ggr till.. Tror dock att han kommer bli duktig även om han går mig på nerverna just nu..hehe..

Ska ta en härlig joggingrunda nu så att jag kan ligga hemma och lata mig med gott samvete sen=)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, tack hjärtat! Det sved inte lite.. :P

Ha en underbar lördag! Ligger hemma och försöker jobba undan lite den lilla tid jag är vaken. Jag tänker iaf. fira dig, går inte att komma undan!! ;)

Pusssssss /M

2010-10-02 @ 17:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu