Nu e det fredagsmyyysssss!!

Måste bara säga att jag har världens bästa kille.. Just nu ligger jag här på soffan och dricker vin å gör verkligen inte ett skit medans han står i köket och fixar smarrig middag till oss.. Precis som det ska va..hehe..

Har varit ungefär kaos på jobbet, en sån där dag som man inte vet om man ska skratta eller gråta tillslut, jag valde då att skratta åt eländet, ja menar det e ju fredag ingen idé att va på dåligt humör.. Allt ordnar sig ju förr eller senare.. Blev dock en lång dag innan allt började reda upp sig 6-17 har jag sprungit runt på hotellet och det måste jag säga e lite för länge för min smak. Känner att jag är värd riktigt fredagsmys kanske till och med kan övertala älskling att få kika på idol..



Skål för en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Najalla

Jag vill oxå ha någon som lagar middag till mig.. Nån att ta ett glas vin med en fredag kväll :(



Det va hemskt va jag kände mig ensam nu. Haha!

Jag vill ha tårta, fest, drinkar, snacks, snygga outfits med platå och en runda på sture! Bättre 25års fest kan du inte fixa :)



Puss

2010-10-02 @ 23:07:28
URL: http://www.najalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu