Visdom smärtar..

Stackars stackars lilla mig, har en visdomstand som har betsämt sig för att göra livet riktigt smärtsamt just nu.. Tack gode gud för att det finns värktabletter annars hade jag nog blivit smått galen.. Fick äta soppa till middag igår för det gör ont att tugga och svälja, även skratta och le känns lite sådär, inte alls kul att jobba och gå runt och va trevlig mot alla 500 gäster när det gör ont att le.. Kunde inte sova klokt inatt så känner mig rätt sliten nu.. Funderar dock på att försöka få med älskling på en promenad tror det hade gjort oss gott.. Lite frisk luft och solsken kan väl aldrig va fel..

Vi hörs lite senare får se om jag e mindre gnällig då och kan skriva om nå roligt i stället..haha..


Kommentarer
Postat av: Najalla

Aj aj, jag vet hur det känns!

Minns du när jag drog i mig 23 alvedon på 2½ timme pga det?! Då mådde jag inte bra då naj.. Haha! Minnen <3

2010-10-03 @ 16:40:40
URL: http://www.najalla.se
Postat av: Mikaela

Inte bra "/

krya eller vad man skall säga <3

kram

2010-10-03 @ 16:59:37
URL: http://thatmic.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Krya på dig fina fina du!!!! Tänker lite extra på dig! Bokat tid för att dra ut den?

PUSS

2010-10-04 @ 15:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu