Fredag idag?

Fick en kort stund för mig att de va fredag idag, är tydligen lite virrig.. Hade dock varit mycket skönt om de va lördag redan imorrn för det betyder sovmorgon å ledighet.. Men men 1 arbetsdag till ska jag nog klara av jobbar bara 6-14=)

Dagen idag har varit smått kaos hela tiden.. Två sjuka va ju inte precis vad vi behövde imorse men på nåt sätt löser sig det mesta men idag va det värre än vanligt.. Va sjukt trött när jag kom hem och höll på att somna när jag satte mig i soffan..

Hade planer på att träna Booty&core kl 17.20 men skippade det för då kände jag mig knappt levande.. Nästa plan blev då Body combat 18.30 men låg ännu på soffan då.. Efter att jag övertalat mig själv en stund (finns ju ingen annan som tvingar mig att träna så måste tvinga mig själv) så fick jag ändå upp arslet ur soffan bytte om och drog ner till gymmet.. Skönt att det ligger så nära.. Körde 45 min kondition blandning mellan jogging och snabb powerwalk i lutning sen blev det lite mag,rygg och arm träning..

Är nu trött både fysiskt och psykiskt så ska bli så jäkla skönt att krypa ner i sängen..

Vad ska ni hitta på i helgen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu