Inte mer snäll!!

Va ute och promenerade ca 60min i solen förut, så skönt med det fina vintervädret.. Kollar ut genom fönstret nu och ser att det snöar, IGEN! När får det va nog på detta eländiga snöande, hatar,hatar,hatar!!! Är till råga på allt svinkallt i vår lägenhet, jag behöver plus grader nu.. Sveriges vintrar är verkligen hemska.. Synd att man inte kan flytta på länder, i så fall skulle jag nog se till så att sverige bytte plats med tex italien..

Måste ut i snövädret nu (därför jag gnäller extra..haha) och handla hem lite mat till kvällen.. Funderar på köttfärssås, ska kolla med Christofer om han vill ha det.. Måste fortsätta städa oxå och sen träning ikväll.. Ska ge mig på ett Body Combatpass va alldeles för länge sen sist..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu