Lite besviken..

Skulle ju på Body combat ikväll, ett av mina favorit pass som jag inte kört på nästan 2 mån men vad händer? Jo det va inställt och ersatt av Box istället.. Va ju kul att testa nåt nytt och jag kommer nog ha ganska så mycket träningsvärk i armarna imorrn men va ju inte alls det jag va sugen på  att köra. Sen måste jag nog säga att jag tycker Combat är mycket bättre tempo på och roligare.. Blev 30min löpning efter passet idag så känner mig ändå ganska nöjd och svettig nu..hehe..

Har bara imorrn kvar på denna träningsvecka (hinnner jag kanske det blir nåt extra pass eller promenad i helgen) och då blir det Booty express och core express.. Har ju kört 2 ganska intensiva träningsveckor och jag vet inte om jag inbillar mig men tror f*n att det börjar ploppa upp lite muskler på mina armar igen kanske även magen börjar trimmas i form=)  Vi hoppas det iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu