Nerbäddad..

Har tuggat i mig mina smarriga morötter nu och spanar avundsjukt bort mot Christofers chips påse (mina favoriter till råga på allt).. Nu gäller det att ha självkontroll..haha.. Älskar chips!

Bara så att ni vet har detta godisstopp inget med bantning att göra, äter mat precis som vanligt. Vill bara va lite snäll mot min kropp och istället för att småäta godis och kakor och sen inte va så hungrig på mat (som händer hela tiden på jobbet) försöker jag äta frukt och mat på så jämna tider som mitt jobb tillåter.. Vill hålla ett så stabilt blodsocker som möjligt och få i mig mer vitaminer.. Skulle mycket väl kunna unna mig lite chips ikväll men om jag ska lyckas med sånhär saker måste jag börja drastiskt och sätta total stopp annars vet jag med mig att jag hittar på anledningar till att fuska och sen e jag inne i samma dåliga rutiner igen..

Ligger nerbäddad här på soffan och kollar Wallander, bra avslut på denna dåliga dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu