Nya tag..

Är mycket på gång på jobbet nu tydligen, nya planer och projekt, ska bli spännande.. Hade personalmöte idag, har alltid blandade känslor efetr våra möten, lite peppad för att de ska bli mycket nytt men opeppad att de bara e slit för oss och det finns inte så mycket våra chefer kan göra åt saken.. Man får alltid höra Bra jobbat MEn nu ska ni få ännu mer att göra och ännu högre kvar, jag menar hur mycket mer tror dom att vi orkar med?? Ja ja vi får se hur det utformar sig..

Nog om tråkigt jobb, har varit ute och kört bil idag, alldeles själv mitt i rusningstrafiken från Fridhemsplan hem till oss, gick bättre än jag vågat hoppas på (hade laddat för katasrof..haha) och avslutade färden med en grym fickparkering.. Måste börja köra mer, är ju inte så farligt men tycker det e så jobbigt när man inte hittar..

Ja så har det ju varit träning ikväll, va ju för trött (lat) för att gå igår så idag va jag så illa tvungen.. Är jobbigt  att ta sig dit men skönt när man väl är där.. Blir sängen tidigt idag, kunde inte somna igårkväll fast jag va så trött så super seg idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu