Träningsrutiner..

Har ju helt kommit ur mina förut så bra träningsrutiner.. Jäkla vinterförkylningar alltså.. Nu är jag ju frisk men har fortfarande svårt att få tid till träningen, har ju upptäckt va skönt det e att bara ligga på soffan och slappa, kolla tv, blogga.. Har även varit mycket mer social senaste tiden.. Det e ju en bra sak men nu e det dax att ta tillbaka kontrollen.. Behöver ju inte träna alla dagar i veckan men har satt ett mål på minst 4 pass.. Det måste jag ju hinna med.. Min kropp behöver det..

Ska faktiskt ta ett pass nu innan jobbet, skönt att ha det avklarat.. Sen får vi se hur jag planerar resten av veckan.. Är ju ledig imorrn så inga undanflykter då heller..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu