Träningsveckan

Ja här kommer då min summering av träningsveckan som varit..

Måndag: Ledig, promenad 25min
Tisdag: Kondition 35min, styrka 20min
Onsdag: Kondition 40min, styrka 20min
Torsdag: Ledig
Fredag: Kondition 45 min
Lördag: Kondition 15min, styrka 50min
Söndag: Promenad 50min 

Tycker det har gått bra att köra på den här veckan, va trött i början av veckan men blev piggare närmare helgen.. Tänker nog fortsätta på detta spår med minst 4 pass på gymmet och sen 1-2 promenader..

Godis- och kakstoppet har gått bra denhär veckan oxå, bara man bestämmer sig så fungerar det. Ska fortsätta köra hela mars men va lite snällare, totalstopp på jobbet men tillåtet att ta sig nåt gott på helgen eller om man e bortbjuden.. Semestern närmar ju sig så bäst att trimma det som trimmas kan på denna kropp.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu