Träningsveckan

Summering av denna träningsvecka:

Måndag: Kondition och styrka (mage och armar) på gymmet 60min
Tisdag:  Kondition och styrka (armar, mage, rygg) på gymmet 50min och promenad 60min
Onsdag: Ledig
Tosdag: Kondition och styrka (armar, mage, rygg) på gymmet 75 min
Fredag: Ledig
Lördag: Kondition och styrka (mage, rygg) på gymmet 55min
Söndag: Promenad 70min

Ger mig själv VG+ på  denna vecka när det gäller träningen, såhär vill jag fortsätta nu.. Hoppas vädret är någorlunda bra, gillar att varva gymmet med promenader..

Från och med imorrn är det även stopp för godis och kakor 2 veckor framåt. Får fuska med måtta max 1ggr/vecka men ska helst låta bli.. Önska mig lycka till..

Kommentarer
Postat av: Milla

Lycka till!! =) Krama om bror från mig och Felicia!

2011-02-14 @ 09:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu