Trött på det mesta..

Vaknade verkligen på fel sida idag (eller höll på att inte vakna alls då jag stängt av alarmet i sömnen), sjukt trött efter att ha jobbat kväll två dagar i rad å sen va tvungen att gå upp kl 6.. Det där med vändpass e inte hälsosamt.. Kom till jobbet som en zombie men blev lite bättre efter vi käkat frukost å druckit lite kaffe.. va inte så mycket gäster på hotellet idag men blev ändå mycket att göra när alla kommer samtidigt.. Fick springa som en galning med disken (gud va jag e trött på att plocka disk, ge mig ett nytt jobb, nån som vet nåt??), jobbade tyvärr med en kille som inte e så van att ha buffén så va typ kaos  när jag skulle försöka hjälpa honom samtidigt som jag skulle hinna med och göra mitt.. Chefen va inte heller på speciellt bra humör så allt kändes  verkligen skit idag.. Jag behöver semester och sen ett nytt jobb!

Kom hem och tänkte att jag skulle försöka hitta på nåt men va så trött att jag somnade på soffan istället, känns lite bättre nu efter sömn och en dusch.. Blir en lugn hemma kväll med nån lätt kvällsmat å sen Wallander.. Hoppas att det blir en bättre dag imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu