Lyx..

Började dagen med ett besök hos bästa frisören Johanna så nu är jag fin i håret igen, känns väldigt skönt, började få en ordentlig utväxt och topparna va rätt risiga faktiskt..


Kom hem efter några andra ärenden och plockade undan lite innan städerskan skulle komma, japp ni läste rätt har haft städhjälp här idag.. Kändes lite konstigt att jag bara kunde ta en promenad och när jag kom hem va lägenheten ren och fin, typ som trolleri.. Gillar skarpt och är väldigt glad över att hon ska komma fler gånger..

Ha en trevlig kväll!! Jag har filmkväll merd mig själv och väntar på att älskling ska komma hem från träning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu