Tortyr..

Kom hem för en stund sen från mitt första PT pass på Balance gym.. Jag säger bara OMG tror inte jag kommer komma ur sängen imorrn..haha.. Va så sjukt jobbigt att hela kroppen skakade när jag va klar, det där med styrka är ju inte min bästa sida.. Ska träffa Ian igen på onsdag om jag hunnit återhämtat mig tills dess.. Helt slutkörd får se om jag lyckas ta mig till jobbet sen..

Om man inte är van att träna på gym och verkligen vill komma igång och få resultat så rekommenderar jag verkligen att boka upp några tider med en duktig PT, då får du hjälp att nå dina mål och träna rätt.. Det kan kännas som mycket pengar men jag tycker det är värt det..
Timmen idag kändes som tortyr men är väldigt nöjd med mig själv för jag klarade av mycket mer än jag trodde.. Man ger lixom inte upp när nån står bredvid med piskan..hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu