Senaste nytt..

Förutom snöstormen här i Sthlm så är alltt bara bra med oss..
 
Är inne i ett bra träningsperiod nu och med de nya träningskläderna jag köpte i lördags (har inte handlat kläder till mig själv sen i höstas nån gång) så är motivationen på topp och bikiniformen börjar ta sig:) Försöker hitta lite nya pass att gå på för att inte hamna i bekvämlighets zonen och senaste favoriten är Kettelbells, bra träning för hela kroppen med både styrka och puls..
 
Moa har ju börjat krypa för några veckor sen så har inte en lugn stund här hemma. Har även senaste veckan kommit på att man med hjälp av våra möbler kan ställa sig upp vilket har orsakat en och annan bula när jag inte hunnit fram och fånga henne när hon tappar balansen och ramlar.. Borde skaffa hjälm till plutten.. På torsdag är det redan 10mån koll på BVC, ska bli spännande och se vikt och längd..
 
Har inte så mycket kul att skriva om så får väl lägga upp lite nya  bilder på Moa istället.. Dessa är tagna av mig hemma i vårt hus i Levide..
 
 
 
 
  
 En glad liten fotomodell som gärna visar upp sina 2 små tänder=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu